04 Οκτωβρίου 2018

Προεπισκόπηση - 2018 Formula One Honda, Ιαπωνικό Grand Prix

17ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIA Formula 1, 5-7/10 2018

Χίνβιλ, 3 Οκτωβρίου 2018 - Μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα στη Ρωσία όπου η Alfa Romeo Sauber F1 Team πήρε την 7η θέση (Charles Leclerc) και την 13η (Marcus Ericsson), η ομάδα οδεύει προς την Ιαπωνία για τον τελευταίο Ασιατικό αγώνα του 2018. Η εμβληματική πίστα της Σουζούκα διαθέτει μια πολύ τεχνική χάραξη και περίπλοκους συνδυασμούς στροφών. Αποτελεί πρόκληση για τους οδηγούς να βρουν την ιδανική αγωνιστική γραμμή. Παίρνοντας ώθηση από την πρόοδο και τις πρόσφατες επιτυχίες, η Alfa Romeo Sauber F1 Team, προσεγγίζει το Ιαπωνικό Grand Prix με αισιοδοξία και διάθεση για καλή απόδοση.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): "Πραγματικά ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα μας στην Ιαπωνία. Η πίστα της Σουζούκα είναι η αγαπημένη μου, πάντα είχα δυνατή απόδοση εκεί. Οι φίλαθλοι είναι πολύ ενθουσιώδεις, είναι σπουδαίο ότι μας ενθαρρύνουν ενόσω οδηγούμε. Έχουμε δυνατό πακέτο προσεγγίζοντας το Σαββατοκύριακο, θα είμαστε ανταγωνιστικοί, ελπίζω λοιπόν ότι θα πετύχουμε καλό αποτέλεσμα και θα πάρουμε και άλλους βαθμούς."

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

"Είναι η πρώτη φορά που θα οδηγήσω στην πίστα της Σουζούκα. Πρόκειται για μια από τις πιο διάσημες πίστες, ανυπομονώ να ανακαλύψω τις προκλήσεις που θέτει. Είναι πολύ τεχνική πίστα και αρκετά απαιτητική όσον αφορά στις στροφές. Μετά από ένα θετικό Σαββατοκύριακο στη Ρωσία έχουμε τη διάθεση να εξαντλήσουμε τη δυναμική μας, τα ερχόμενα Σαββατοκύριακα. Ανυπομονώ να βρεθώ πάλι στο μονοθέσιο στην Ιαπωνία."

Δεδομένα πίστας:

Η πίστα της Σουζούκα είναι σημείο αναφοράς για οδηγούς αλλά και μηχανικούς. Το πρώτο τμήμα διαθέτει στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας διέλευσης όπως και αλλαγές πορείας. Γι' αυτό είναι κρίσιμο μέγεθος το υψηλό αεροδυναμικό φορτίο. Στο δεύτερο τμήμα παίζει σημαντικό ρόλο η σταθερότητα στο φρενάρισμα και η ελκτική πρόσφυση. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου. Το τρίτο μέρος είναι το μικρότερο σε απόσταση, ουσιαστικά περιλαμβάνει ένα σικέιν.  

Διαδρομή

Πίστα Σουζούκα/ 5.807 km

Απόσταση αγώνα

 53 γύροι / 307.741 km

Πρόγραμμα

Κατατακτήριες δοκιμές 09:00 Ελλάδος (15:00 τοπική ώρα),

Αγώνας 08:10 Ελλάδος, (14:10 τοπική ώρα)


Επιλογή
γομών ελαστικών:

Οδηγός

Marcus Ericsson

Charles Leclerc

Μέση

1

2

Μαλακή

4

3

Πολύ μαλακή

8

8


Πληροφορίες οδηγών:

 

Marcus Ericsson

Charles Leclerc

Γεννήθηκε

02.09.1990 / Kumla (SE)

16.10.1997 / Monte Carlo (MC)

Ύψος / Βάρος

1,80 m / 70 kg

1,80 m / 67 kg

Πρώτο GP

Aυστραλία 2014

Aυστραλία 2018

Εκκινήσεις σε GP

92

16

Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα

8ος Australia (2015)

6ος Αζερμπαϊτζάν (2018)

Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές

10ος Ρωσία (2018)

7ος Ρωσία (2018)

Βαθμοί 2018

6

21

Βαθμοί συνολικά

15

21

 

Επαφή Media:

Maria Guidotti, Head of Communications, maria.guidotti@sauber-motorsport.com, M. +41 79 858 26 47 Mia Djacic, mia.djacic@sauber-motorsport.com,Τηλ. +41 44 937 96 69, M. +41 79 774 03 12

 

Website:

www.sauberf1team.com

Media:

www.sauberf1team.com/press

Facebook:   

facebook.com/sauberf1team

Google+:

www.google.com/+sauberf1team

Twitter:

twitter.com/sauberf1team

Youtube:

www.youtube.com/sauberf1team

Pinterest:

www.pinterest.com/sauberf1pins

Instagram:

www.instagram.com/sauberf1team

 

 

 

 

 

 

Τελευταία βίντεο

Σύνθετη αναζήτηση

Αναζήτηση...

Από
Έως
Αναζήτηση

Συνημμένα αρχεία