22 Νοεμβρίου 2018

Προεπισκόπηση - 2018 Formula One Etihad Airways, Grand Prix Άμπου Ντάμπι

Είναι ώρα για ένα θεαματικό φινάλε, στη σεζόν, στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι. Έχοντας σημειώσει εντυπωσιακή πρόοδο κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η Alfa Romeo Sauber F1 Team βρίσκεται στην 8η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών και πιστεύει στην δυναμική της. Έτσι στόχος μας είναι να κλείσουμε με ταιριαστό τρόπο τη σεζόν, προσθέτοντας και άλλους βαθμούς στη συγκομιδή μας.

Ένα από τα πιο λαμπερά event της χρονιάς, το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι φέρνει τις αγωνιστικές ομάδες σε μια πίστα με υψηλές τεχνικές απαιτήσεις. Επιπλέον ο αγώνας εκκινεί το σούρουπο όταν η θερμοκρασία αρχίζει να πέφτει, αντίθετα με άλλους αγώνες. Αυτό θέτει μια επιπλέον πρόκληση για ομάδες και οδηγούς.

 

Στο FP1 θα οδηγήσει ο Antonio Giovinazzi στη θέση του Charles Leclerc.

 

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): "Φτάσαμε στο τελευταίο Grand Prix της χρονιάς, πρόκειται για τον τελευταίο μου αγώνα στη Formula 1, σ' αυτή τη φάση.  Θα είναι ένα ιδιαίτερο Σαββατοκύριακο και σκοπεύω να το ολοκληρώσω με καλό αποτέλεσμα. Είχαμε μερικά θετικά αποτελέσματα στους τελευταίους αγώνες και η φόρμα μας είναι δυνατή. Το μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό και θα πιέσουμε για να πάρουμε μερικούς ακόμη βαθμούς. Ανυπομονώ για το φινάλε της σεζόν ."

 

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

"Αδημονώ να πάμε στο Άμπου Ντάμπι. Ξέρω την πίστα και μου αρέσει να αγωνίζομαι εκεί. Είναι ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς και έχει σπουδαία ατμόσφαιρα. Μου αρέσει πολύ η πόλη, πρόκειται για έναν από τους αγαπημένους μου προορισμούς, στο ημερολόγιο. Η πίστα είναι τεχνική και ελπίζω να είμαστε εξίσου ανταγωνιστικοί με τους προηγούμενους αγώνες."

 

Δεδομένα πίστας:

Το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι είναι ένας μοναδικός αγώνας που εκκινεί στο σούρουπο και τελειώνει στο σκοτάδι. Διεξάγεται στην πίστα Γιας Μαρίνα. Η εγκατάσταση βρίσκεται στην έρημο και είναι εντυπωσιακή μ' ένα εμβληματικό ξενοδοχείο να δεσπόζει στο κέντρο της πίστας. Ειδικά στις δοκιμές της Παρασκευής αλλά και στον αγώνα οι θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος έχουν αντίθετη πορεία από τη συνήθη. Το πρώτο τμήμα περιλαμβάνει μέσες στροφές και γρήγορες καμπές, στο δεύτερο παίζει ρόλο η τελική ταχύτητα, η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα ενώ στο τρίτο μέρος που μοιάζει με διαδρομή πόλης παίζουν ρόλο η πρόσφυση και η αεροδυναμική απόδοση.

 

Διαδρομή

Πίστα Γιας Μαρίνα / 5.554 km

Απόσταση αγώνα

 55 γύροι / 305.355 km

Πρόγραμμα

Κατατακτήριες δοκιμές 15:00 Ελλάδος (17:00 τοπική ώρα),

Αγώνας 15:10 Ελλάδος, (17:10 τοπική ώρα)

 

Επιλογή γομών ελαστικών:

Οδηγός

Marcus Ericsson

Charles Leclerc

Πολύ μαλακή

1

2

Πάρα πολύ μαλακή

4

3

Εξαιρετικά μαλακή

8

8

 

Πληροφορίες οδηγών:

 

Marcus Ericsson

Charles Leclerc

Γεννήθηκε

02.09.1990 / Kumla (SE)

16.10.1997 / Monte Carlo (MC)

Ύψος / Βάρος

1,80 m / 70 kg

1,80 m / 67 kg

Πρώτο GP

Aυστραλία 2014

Aυστραλία 2018

Εκκινήσεις σε GP

96

20

Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα

8ος Australia (2015)

6ος Αζερμπαϊτζάν (2018)

Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές

10ος Μεξικό (2018)

7ος Ρωσία (2018)

Βαθμοί 2018

9

33

Βαθμοί συνολικά

18

33

 

Επαφή Media:

Maria Guidotti, Head of Communications, maria.guidotti@sauber-motorsport.com, M. +41 79 858 26 47 Mia Djacic, mia.djacic@sauber-motorsport.com,Τηλ. +41 44 937 96 69, M. +41 79 774 03 12

 

Website:

www.sauberf1team.com

Media:

www.sauberf1team.com/press

Facebook:   

facebook.com/sauberf1team

Google+:

www.google.com/+sauberf1team

Twitter:

twitter.com/sauberf1team

Youtube:

www.youtube.com/sauberf1team

Pinterest:

www.pinterest.com/sauberf1pins

Instagram:

www.instagram.com/sauberf1team

 

 

 

 

 

 

Τελευταία βίντεο

Σύνθετη αναζήτηση

Αναζήτηση...

Από
Έως
Αναζήτηση

Σχετικες εικονες


Συνημμένα αρχεία